לקראת תום ההפוגה: בלינקן נפגש עם נתניהו בלשכתו

    שלמה ריזל No Comments on לקראת תום ההפוגה: בלינקן נפגש עם נתניהו בלשכתו
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל ניסו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בארבע עיניים עם מזכיר המדינה של ארה"ב אנטוני בלינקן, בלשכת רה"מ בירושלים. לאחר מכן נפגש בלינקן לקבינט המלחמה ומשתתף בישיבה כעת.

    נתניהו לבלינקן בפתח הפגישה עם שרי הקבינט לניהול מלחמה: "ברצוני להביע את הערכתנו על תמיכתכם מראשית הדרך – לנשיא, לך אישית ולפמליה שלך – במלחמה לחיסול חמאס ובהבטחת שחרור החטופים שלנו".

    יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, יפגש עם בלינקן בהמשך היום, בשעה 19:30 – בתל אביב.

    שר החוץ אלי כהן נפגש עם מזכיר המדינה האמריקאי בפתיחת כנס ארגון הביטחון ושיתוף הפעולה באירופה (אבש״א). השר כהן הודה למזכיר המדינה על העמידה האיתנה של ארצות הברית, של הנשיא ביידן ושל בלינקן באופן אישי, לצד ישראל במהלך המלחמה נגד ארגון הטרור חמאס.

    שר החוץ אלי כהן אמר: ״ארצות הברית מובילה את העולם המערבי בתמיכה חסרת התקדים בישראל מאז טבח ה-7 באוקטובר. מעורבותה של ארה״ב בזירה הבינ״ל למניעת החלטות אנטי ישראליות, התמיכה הביטחונית והסיוע בהשבת השבויים, הם כעמוד האש לפני המחנה של הקהילה הבין לאומית".

    "הודיתי לידידי מזכיר המדינה אנטוני בלינקן על מעורבותו האישית ופעילותו מאז השבעה באוקטובר למען ישראל. הבהרתי לו כי מדינת ישראל ערוכה ומוכנה להמשיך בלחימה עד לחיסול החמאס ברצועת עזה והשבת כל החטופים למשפחותיהם״.



    0 תגובות